mpFirma

mpFirma Professional

mpFirma to rozbudowane narzędzie ułatwiające prowadzenie i obsługę firmy. Program składa się z wielu modułów wspomagających określone gałęzie działalności firmy. Najważniejsze z modułów to: Sprzedaż i ZakupMagazynCRMOfertowanieZamówieniaSerwis i Reklamacje i liczne rejestry – np. rejestr umów, korespondencji itp.

Niektóre z modułów mpFirmy to:

Moduł Kontrahenci – pozwalający na zarządzanie bazą kontrahentów; Umożliwia gromadzenie różnych informacji na ich temat; można określić indywidualne cenniki, formy płatności, kredyty kupieckie itp. Dla kontrahenta można także przypisać pracowników, planować zadania do wykonania, prowadzić tematy (interesy) i wiele więcej;
Moduł Sprzedaż i Zakup – umożliwia wystawianie różnego rodzaju faktur, rachunków, paragonów; Obsługuje m.in. drukarki fiskalne, kasy fiskalne, czytniki kodów kreskowych itp.; Pozwala na wystawianie dokumentów w różnych walutach, drukowanie ich w różnych językach;
Moduł Magazyn – pozwala na prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej; Obsługuje dowolnie wiele magazynów, magazyny walutowe, dowolnie wiele cenników – w różnych walutach, kolejkowanie FIFO, LIFO i wiele więcej;
Moduł Zamówienia – pozwala na obsługę zamówień przychodzących i wychodzących; Import zamówień z zewnetrznych źródeł i plików, np. pliki XML (format Allegro), CSV (Amazon, eBay) itp. Umożliwia łatwy wybór dostawców do zamawianych produktów, rozbijanie zamówień do dostawców i wiele więcej;
Moduł Oferty – pozwala na przygotowywanie ofert dla klientów; Ma możliwość przygotowania dowolnie wielu różnych szablonów ofert, wysyłanie ofert na e-mail, zapisywanie ich w formacie PDF itp.
Moduł CRM – umożliwia zarządzanie relacjami z klientami; Pozwala na przygotowywanie kampanii reklamowych, wysyłkę mailingów, wysyłke masowych wiadomości SMS, przypomnienia do różnych rzeczy itp.;
Moduł Serwis i Naprawy – wspomaga prowadzenie serwisu i obsługę reklamacji; Umożliwia przyjmowanie zleceń serwisowych, drukowanie pokwitowań dla klientów, nadawanie numerów RMA itp.;
Moduł Płatności – wspomaga zarządzanie płatnościami; informuje o saldzie kontrahentów, pozwala na wysyłanie wezwań do zapłaty z obliczonymi odsetkami itd.; Moduł pozwala na prowadzenie dowolnie wielu kas, przyjmowanie wpłat KP i wypłat KW, tworzenie raportów kasowych;
Moduł Rejestr wyciągów bankowych – pozwala na zarządzanie wyciągami bankowymi; umożliwia import wyciągów w różnych formatach; Pozwala na wprowadzanie wykonywanych i planowanych przelewów;
Moduł Delegacje – umożliwia rozliczanie delegacji, zarówno krajowych jak i zagranicznych;
Moduł Rejestr pojazdów – umożliwia prowadzenie rejestru pojazdów w firmie; dla każdego z pojazdów można prowadzić historię przebiegu, napraw, monitorowanie polisy OC/AC czy przeglądów;
Moduł Rejestr oprogramowania – pozwala na zarządzanie oprogramowaniem w firmie; przypomina o kończących się licencjach;
Moduł Rejestr haseł i PIN-ów – pozwala na przechowywanie poufnych informacji, typu hasła do serwerów, poczty e-mail, informacje o kartach płatnicznych itp.;
Moduł Rozliczenia cykliczne – pozwala na prowadzenie cyklicznych rozliczeń z klientami; Umożliwia stworzenie dowolnie wielu list kontrahentów, składających się z dowolnie wielu kontrahentów i prowadzonych w różnych walutach; Dla każdej listy można zdefiniować plan spłaty lub ustawić generator z dowolnym cyklem;
mpFirma to także wiele integracji:

Integracja z firmami kurierskimi – wysyłaj paczki wprost z programu! Obsługujemy DHL, GLS, DPD, K-EX, Siódemka, Furgonetka;
Integracja z Postivo – wysyłaj faksy i listy drogą tradycyjną – wprost z programu!
Integracja z SMSAPI.pl – wysyłaj wiadomości SMS oraz różne powiadomienia wprost z programu!
Integracja z kalendarzami Google i Live – synchronizuj swoje kalendarze z Google i Microsoft Live;
Jako jedno z nielicznych rozwiązań na rynku dedykowanych dla systemów macOS – mpFirma pozwala na drukowanie paragonów na drukarkach fiskalnych! Posiada zintegrowane wsparcie dla protokołów Posnet, Thermal, Innova oraz Novitus. W środowisku Windows, za pośrednictwem aplikacji bsxPrinter – możliwa jest obsługa drukarek również firm Elzab oraz Farex.

OBSŁUGA JPK
Wraz z 1 lipca 2018 r. MF wprowadza kolejne zmiany w JPK. Przedsiębiorcy muszą być przygotowani, aby na żądanie Urzędu Skarbowego przedstawić m.in. JPK-FA i JPK-MAG. Program mpFirma pozwala na generowanie i wysyłkę plików JPK-FA, JPK-MAG i JPK-VAT!

NIP NABYWCY NA PARAGONIE
Od 1 lipca 2018 r. fakturę do paragonu będzie można wystawić tylko i wyłącznie na podstawie paragonu fiskalnego zawierającego numer NIP nabywcy. Program mpFirma jest przygotowany na te zmiany i pozwala drukować NIP kontrahenta na paragonie.

OBSŁUGA PROGRAMÓW KSIĘGOWYCH
mpFirma pozwala na eksport wszystkich dokumentów handlowych (sprzedażowych i zakupowych) do wielu popularnych programów księgowych. Dzięki temu Twoja księgowość nie musi wprowadzać wszystkich Twoich dokumentów ręcznie. Obsługujemy takie programy jak: Comarch Optima, Insert Rachmistrz/Rewizor, WAPRO Kaper/Fakir, RAMZES, R2KSIĘGA i Mała Księgowość Rzeczpospolitej.

WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA W JEDNYM MIEJSCU
Z poziomu programu mpFirma możesz realizować swoje wszystkie zamówienia. Możesz je wprowadzać ręcznie lub też mogą być one importowane z wielu różnych źródeł. Wszystkie zamówienia są w jednym miejscu, a poprzez różne filtry możesz je grupować, selekcjonować itp. Za pomocą kilku kliknięć możesz hurtowo wystawić paragony lub faktury do wielu zamówień na raz. Możesz także hurtowo drukować koperty czy etykiety. Z poziomu programu możesz także zamówić kuriera!

mpFirma pozwala na import zamówień z Allegro, eBay, Amazon, ShopGold, Cdiscount (formaty XML/CSV), dowolnych plików CSV pochodzących z innych źródeł, zewnętrznych baz danych itp. Dokupując dodatkowe integracje zamówienia mogą być automatycznie pobierane z Allegro, sklepów Shoper, PrestaShop, WooCommerce, Shoplo, Sklepicom czy AtomStore.

JESZCZE WIĘCEJ FUNKCJI
Najważniejsze funkcje:

Faktury VAT, WNT, eksportowe, marża, proforma, RR, Zaliczka, Korekta, Noty wewnętrzne;
Faktury walutowe; automatyczne pobieranie kursów walut, informowanie o kursie, dacie oraz tabeli z której on pochodzi;
Faktury w języku polskim, angielskim, niemiecki oraz dwujęzyczne;
Obsługa różnych rodzajów rozliczania, m.in. metoda kasowa, samofakturowanie, odwrotne obciążenie, procedury marży;
Wystawianie not korygujących;
Wystawianie faktur cyklicznych, dla zadanych grup kontrahentów, ze spersonalizowaną nazwą produktu;
Możliwość eksportowania i importowania faktur w wielu różnych formatach, m.in. XML, CSV i EDI++;
Paragony, w tym drukowanie ich na drukarkach fiskalnych – również w środowisku Mac OS X!
Możliwość drukowania faktur na drukarkach fiskalnych (które oferują taką funkcję);
Obsługa kas fiskalnych;
Obsługa dowolnie wielu magazynów; Magazyny walutowe; Wszystkie rodzaje dokumentów magazynowych, np.: PZ, WZ, PW, RW, Remanent, Spis z natury, Bilans otwarcia itp.
Obsługa różnych rodzajów kolejkowania, m.in. FIFO, LIFO;
Obsługa dowolnie wielu cenników, automatycznie nadawana marża itp.;
Pełna obsługa czytników kodów kreskowych;
Zamówienia przychodzące i wychodzące;
Import zamówień w różnych formatach, z różnych źródeł;
Obsługa ofert, oferty bez sumowania cen itp.;
Kilka szablonów wydruku dla faktur, zamówień, ofert, dokumentów magazynowych;
Edytor szablonów pozwalający na tworzenie własnych szablonów, modyfikację istniejących itp.;
Dokumenty kasowe KP i KW (kasa przyjmie/kasa wyda)
Baza kontrahentów; dostęp do danych o kontrahencie z dowolnego okna programu;
Możliwość korzystania z prostego indeksu produktów i usług lub pełnej gospodarki magazynowej;
Proste i automatycznie (w tle) tworzenie kopii bezpieczeństwa oraz odtwarzanie kopii bezpieczeństwa;
Możliwość integracji z systemem SMSAPI i wysyłania oraz odbierania wiadomości SMS;
Możliwość prowadzenia wielu firm w jednej bazie danych, tworzenia wielu oddziałów, wielu kont użytkowników;
Mechanizm raportów i statystyk tworzący zestawienia sprzedaży, przychodu, rozchodu, Rejestr dokumentów, Rejestr VAT itp.
Możliwość planowania zadań, zlecania zadań innym pracownikom, tworzenia różnych przypomnień;
Obsługa płatności, księgowanie przelewów i wpłat, rozliczanie klientów;
Dlaczego warto wybrać właśnie oprogramowanie mpFirma?

Korzystanie z programu jest intuicyjne i banalnie proste;
Program automatycznie weryfikuje poprawność wprowadzanych danych, np. numerów NIP, REGON, IBAN;
Aplikacja rozpoznaje nazwę banku powiązaną z wprowadzonym numerem konta;
Program posiada funkcję automatycznego uzupełniania danych adresowych na podstawie kodu pocztowego;
Możliwość drukowania kopert do faktur, zamówień, czy danych kontaktowych;
Możliwość umieszczania własnego LOGA oraz znaku wodnego na dokumentach i kopertach;
Rozbudowany edytorów szablonów pozwalający na dowolną modyfikację faktur, zamówień, ofert, kopert itp.
Możliwość prostego i szybkiego tworzenia kopii bezpieczeństwa danych;
Możliwość migracji pomiędzy systemami Windows i Mac OS;
Obsługa baz lokalnych i zdalny, w tym m.in. MySQL;
Obsługa tunelowania, przechowywania załączników na serwerze SQL, FTP, lokalnie lub poprzez HTTP;
Możliwość pracy w systemie przez wielu użytkowników jednocześnie; Użytkownicy mogą pracować na różnych systemach operacyjnych, posiadać różne uprawnienia;
Współpraca z SMSAPI dzięki czemu możliwe jest błyskawiczne wysyłanie różnych powiadomień i komunikatów SMS do klientów;
Aplikację mpFirma można zakupić tylko w abonamencie. Co zyskujemy dzięki takiemu rozwiązaniu?

Program jest znacznie tańszy!
Mamy dostęp do wszystkich aktualizacji programu zupełnie za darmo!
Posiadamy wsparcie techniczne przez cały okres użytkowania aplikacji (pomoc STANDARD);
Program wyposażony został w licencjonowany mechanizm świadczenia Pomocy zdalnej – znacznie usprawniający pomoc;
Więcej informacj o programie można odnaleźć na jego oficjalnej stronie – www.mpfirma.pl.

Licencjonowanie
Program licencjonowany jest na stanowiska. Dodając ten produkt do koszyka należy określić liczbę licencji, która nas interesuje. Licencje określone są czasowo i dotyczą jednego roku. Po roku chcąc nadal korzystać z danego programu należy przedłużyć jego licencję.